Re: RAM czy co innego...

Autor: Scorpion <siemabyku_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 23:47:59 MET DST

koniu wrote:
> Witam.
>
> Mam taki problem, czasami raz na jakis czas (1-3 tygodnie) komp nie chce sie
> wlaczyc, jest dlugi sygnal (przez glosniki cos gada ale ciezko zrozumiec...)
> i tyle (nic nie startuje).
> Wtedy biore wyciagam RAM i wkladam w to samo miejsce i idzie.
> O co tu chodzi....kolega sugerowal ze moze zasilacz jest 20 pinowy a na
> plycie wejscie jest 24...
> Nie mam zielonego pojecia o co chodzi...prosze o rade a moze jakies
> sugestie...
> Denerwujace to jest...zwlaszcza ze moja zona cos chce zrobic...a nie umie
> [...]

Zobacz przede wszystkim czy ram dobrze siedzi, bo zdarza sie czasem ze
ram trzeba "mlotkiem" wbijac w slot.
A co do "powera" to nei wiem jaki jest zasilacz w tej obudowie, ale w
tej plycie masz 24 pinowe wejscie na zasilanie i 4 pinowe male na drugi
power, ale czy wpialbys 20 pinowke w 24 ?? nie moge na bank powiedziec,
czy tak czy nie ale nie sadze. Szukalbym problemu w biosie (uaktualnij
na najnowszy), albo w kontrolerze ramu