Re: pomóżcie wybrac laptoka :)

Autor: Krzysztof <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 21:44:05 MET DST

Użytkownik "Prof. Wilczur" <pawelgaj@op.pl> napisał w wiadomości
news:di16kg$a6h$1@news2.onet...
> Szkoda, że w Polsce żeby serwis dobrze obsłużył klienta to ów musi miec z
> nim wspomniane tzw. "prywatne, dobre uklady".
> To tyle,
> P.

zgadzam sie z Tobą :(
jest ogólne zlewanie klienta, ale zaczęło się od tego, że moja firma kupuje
(i serwisuje) taka masę sprzetu HP, że oni czasem sami się narzucają,
zebyśmy przez przypadek nie zaczęli brac IBM.
z aparatem i sterownikami d starego laptopa nie bylo cyrków .Aparat dali mi
zastepczy na tydzień czasu, a płytki do laptopa przyslali zaraz po podaniu
seriala (sterowniki + windows 98 :)