Re: Transfer na dysku.

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 00:23:39 MET DST

Użytkownik <radke2@vp.pl> napisał w wiadomości
news:0dc1.000007e4.4341b79c@newsgate.onet.pl...

> Barracuda
> okazało

Mi sie złamal kiedys jeden z pinow odpowiedzialny akurat za przesyl
rownolegly danych (DB-16 bodajze) i transferl spadl tez cos do 2MB/s i sie
system freezował, przylutowalem i chcsa dalej, u mnie bylo to latwo wykryc
bo zwolinil jeden z 3 dyskow, wiec wiedzialem gdzie szukac, a odinstalowanie
kanałow nic nie dalo

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".