Re: Philips 190b6 czy Belinea 101920 v.C

Autor: DeXtoR27 <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 23:05:47 MET DST

MadMan napisał(a):

> Sprawdź dokładnie warunki gwarancji, bo środek ekranu jest
> traktowany inaczej niż cała reszta - OIDP w kwadracie na środku
> ekranu nie może być żadnego martwego piksela.

a sprawdziłem i to na początku :)

http://img178.imageshack.us/my.php?image=obraz7rf.gif

wynika z tego że monitor może mieć 2 subpiksele w centrum monitora, jak
wyskoczy trzeci to dopiero podlega to reklamacji

Ale chyba zaryzykuje i wezmę tą Belinea, tym bardziej że mam 7 dni na
sprawdzenie i wygrzanie

Z tego co słyszałem to martwe piksele wyskakują głównie na początku
użytkowania. Tak więc przez 7 dni nie będę monitora wyłączał :)

--
DeXtoR
gg: 3811238 // ICQ: 162295582 // Tlen: donremigio // WPK: donremigio