Pen Drive Verbatim DUŻY PROBLM

Autor: Mariusz G <mgcop_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 17:53:23 MET DST

Witam, kupiłem sobiepena 512 Po jegoodpaleniu ukazały się pliki sterownika
iaplikacja służąca do zavezpieczenia pena. No i stało się. Zabezpieczyłem
sobie połowepamięci hasłem poczym skasowałemte pliki. W konsekwencji system
widzi tylko niezabezpieczoną połowę, a ja do tej zabezpieczonej nie mam
dostępu. HELP ! Jak odzyskać to czego nie widać ! Firmatowanie nie pomaga,bo
system widzi tylko połowe i połowęformatuje. PROSZĘ o pomoc.