Re: Jakie płytki DVD do nagrywarki LG?

Autor: latet <latet_at_latett.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 10:05:13 MET DST

> Jakie płytki DVD będą najlepsze dla Nagrywarki DVD LG GSA 4167

Odpowiem w imieniu moich dwóch LG, które mam i uzywam
od 2 lat (4082B) i od roku (4163B):

> 1.Czy każda płytka po roku lub dwóch równie dobrze odczyta dane?

Chyba mam szczescie, bo nie padla mi jeszcze ani jedna plytka
nagrana przez mnie. Nawet "mediastore" i "datawrite".
Czesto badam nagrane plytki (PIE/PIF) i widac, ze z czasem
te parametry ulegają pogorszeniu, ale jak na razie w stopniu
nie wplywającym ani na szybkosc, ani na bezbłędnośc ich odczytu
(zgrywania danych).

> 2. Które płytki lepiej będa pracować w stacjonarnym DVD?

Dobre :-)
Ale to też od gustów danego odtwarzacza może zależeć.

> 3. Czy kupowanie płyt "Hawk" po 99gr w marketach ma sens czy też to
> wyrzucenie pieniędzy?

Nie kupuj syfów, znanych z tego, że są syfami.

Polacam Platinum (Ricoh JPN). Są to bardzo dobre nośniki (głównie
na nich jadę od ponad roku) i przy tym kosztują niewiele ponad 1 zł.
Uzywam też Verbatimów i nie zauważyłem, aby Platinumy im w czymś
ustępowały (tylko koniecznie na materiałach Ricoh-JPN).

Do nosników TDK jakoś nie mam zaufania, może dlatego, że jedyne
płytki w mojej dawnej, ogromnej kolekcji CDR, które padły w wyniku
li-tylko działania czasu to była wlasnie cała seria "zielonych" TDK.
Zraziłem się.

Latet