Re: Które laptopy (marka) mają najlepsze LCD?

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 07:41:04 MET DST

> Acer 5021 WLMI

Witam,
Masz na mysli ten konkretny model, czy moze ogolnie tą serie Acera z
wyświetlaczami 15,4''?
Tak pytam jeszcze, bo wymieniony model jest dla mnie za drogi, max moge
wyłożyć 3 tys z hakiem a za tą cene są inne modele, tylko nie wiem czy też
mają tak dobre ekrany.
A tak ogólnie poleca Pan Acera? Bo przejżałem już troche wiadomości na
grupach i jest troche narzekań na jakoś wykonania (mechanicznego), że niby
ta niższa w staosunku do innych cena (przy porównywalnych parametrach)
odzwierciedla właśnie gorszą jakość.

Pozdrawiam i dziękuję za odzew,
Robert A.