Re: CPC - shit wodny w który chcę zainwestować - odradździe póki czas

Autor: Zbigniew Kawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Oct 2005 - 08:41:52 MET DST

Użytkownik "Rowerex" <rowerexWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:0dc1.00000549.4340c87c@newsgate.onet.pl...
> Wkurza mnie cholernie hałas z kompa dlatego postanowiłem zainwetsować w
> chłodzenie wodne cpc. Shit i w ogóle wiekie g... ale zestaw nie musi być
> mobilny i mam gdzie go upchnąć i schować. Myślałem nawet o wsadzeniu
> przewodów
> konwekcyjnych do komina wentylacyjnego, byle w zimie nie zamarzla woda.
>
> Odradźci mi tez zakup póki czas.
>
> Pozdr-
> -Rowerex

Odradzam, puki czas:)

Za tą kaskę możesz sobie złożyć sam coś lepszego z chłodnicą (a to jest
podstawa)

szacunkowy koszt
blok - 40 zł
pompka aquel Jet - 40
Chłodnica ze szrotu - 20 zł
Węże - 10 zł
trochę wyobraźni i zrobisz z tego niezł układ zamknięty, a jak nie chcesz
kombinowac to pojemnik na kanapki jako rezerwuar.

Ogólnie te węże konwekcyjne to wielka ściema. 1m rurki miedzianej to
odpowiednik ok. 40 m węża konwekcyjnego (tzn. oddaje taką samą ilosć
ciepła).

Pozdrawiam
zkawa