Re: Cd Key do Windows Xp Pro Pl + Serivce Pack 2

Autor: odziu <odziu_at_tlen.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 20:17:16 MET DST

Corr napisał(a):
> Microsoft został skazany za nadużywanie pozycji monopolisty, toczą się
> przeciwko niemu procesy zarówno w USA jak i w Europie i tylko dlatego że
> wykorzystuje pewne luki w prawie udaje mu się z tym uchodzić na sucho.
> Właśnie przez takich ludzi którzy "skrobią" 350zł na system którego
> ogólne koszty produkcji wynoszą max 100zł, stać go na prawników i
> płacenie kar, które taki stan rzeczy podtrzymują.
> Ja nie mam zamiaru w tym uczestniczyć.
>
> A co do aktywacji to także można ją łatwo obejść.

Cała ta dyskusja przypomina mi powiedzonko : jak głupiemu powiesz, że
głupi to i tak ci nie uwierzy.
Co ty nam tu chcesz wytłumaczyć, że zamiast kupić to lepiej
skombinować i znależć jelenia, który poda ci kod a sam pozbawi się
legalnej wersji ??? Noooooo to jest bardzo "sympatyczne" i OK.

--
Piotr Ratyński
odziu@ tlen.pl