Re: Jakie ATI odpowiednik GF4 4600 Ti

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 16:24:12 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Jak za tyle dostaniesz pewną kartę z gwarancją to jak najbardziej :)

            Z gwarancja zazwyczaj 4-6 miesieczna. Jak dla mnie nie ma to
wiekszego znaczenia - jak karta tyle przetrwa to bedzie dzialac.
Osobiscie nie zalezy mi specjalnie na gwarancji 3 letniej na grafike.
Jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja, gdy grafika dzialala poprawnie
pol roku i padla przed okresem 3 letniej gwarancji. To nie HDD z
ruchomymi elementami. Pomijam oczywiscie modne do pewnego czasu
przetaktowanie czy trzeb, czy nie trzeba [nawet do pracy z edytorem
tekstu czy przegladarka] i w efekcie spalenie pamieci czy GPU - tego na
dobra sprawe gwarancja nie obejmuje, a konsument niezbyt uczciwie naciaga
dystrybutora w takiej sytuacji, bo nie ma sladow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl