Re: Zalety LCD ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 12:27:40 MET DST

Marek Dyjor wrote:

> znaczy w przypadku gdy ktoś wcześniej używał jakiejś CRT pasci
> pracującej z 60Hz odświeżaniem, z ekranem bez powłok itp...

Jak pisałem - cecha indywidualna, a przynajmniej czuje to po sobie. Nie
robiłem badań w tym zakresie, ale znam ludzi, którzy mają podobne
odczucia. CRT takie sobie - Samsung, ale masochista nie jestem - 60Hz
widac golym okiem.

Obecnie korzystam z nietopowych LCD, ale objawach, które opisywałem,
mogę zapomnieć. Także jeżeli ktoś w pracy odczuwa podobne niedogodności,
to sugeruje spróbować pracy na LCD - jeżeli poczuje róznice, to
pozostaje prośba o wymiane szkodliwego sprzętu. Za czasów "daru" rynku
pracy, czyli etatu korzystałem z prywatnego sprzętu.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/