Re: duuuzy monitor, jaki polecacie?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 18:47:49 MET DST

irQ wrote:
> [...]

Podziel 1280 przez 1024 to się dowiesz.

LCD - np. Fujitsu Siemens P19-2

Aha, czyli CRT, i koniecznie ma być byle jaki, czyli nie Trinitron. To w
końcu się zdecyduj, czy ma być dobry...

Trinitron ma 2 lub trzy poziome paski, delta ma ich z tysiąc, i dlatego
ich nie widać. Trinitron daje dużo lepsze, czystsze kolory.

Właściwie to z CRT polecałbym Iiyamę na Diamondtronie (Trinitron, ale
nie Sony) - jest tego parę modeli.