Re: Karta sieciowa WiFi 802.11b lub g

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 11:52:17 MET DST

ToMasz zapodał(-a):
> tak
> czyli czy popracuje jako AP.
> naturalnie
> zyxel 220 (klucz USB)
> na allegro za 54zł . kupiłem 2 sztuki i smigają pieknie. tyle ze narazie musze sie łączyc recznie. zasieg tez taki sobie. z
> pokuju do ubikacji ,
> 9% na klatce schodowej 3% ale ciagle działa. pół pietra nizej -
> całkowity brak. ToMasz

Moim zdaniem - poroniony pomysł kupować kartę WiFi na USB do stacjonarnego.
Ma to tylko sens, jak np. komputer zaplombowany, etc.
Karta na PCI kosztuje nie więcej, niż 80zł, do tego ma najczęściej antenę na przewodzie,
co _znacząco_ zwiększa zasięg, a tym samym jakość (_szybkość_) połączenia.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,