Re: Problem z czcionkami na LDC

Autor: mariposa doux <maripo_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 01:05:10 MET DST

adam wrote:

> Wszystkie czcionki na monitorze LDC sa niewyrazne, tzn. wygladaja tak jakby byly
> napisane pisakiem, w ktorym sie tusz konczy. Litera jest w jednym miejscu
> jasniejsza w innym ciemniejsza, w jednym ciensza, w innym grubsza. Przynajmnie
> taki jest efekt wizualny. Dopiero przy ustawieniu maksymalnej rozdzielczosci
> 1280x1024 efekt ten znika, ale wowczas literki sa bardzo male. Jak sobie z tym
> poradzic?

jakby ci to powiedziec... uzywaj natywnej rozdzielczosci swojego LCD.
wyglada na to, ze ona wynosi 1280x1024 i nic ci tu nie pomoze. Mozesz w
windowsie wybrac DUZE CZCIONKI ale ja osobisvcie tego nie lubie...

jesli sobie nei poradzisz, kup wiekszy monitor z ta sama natywna, badz
wymien obecny na jakis z natywna 1024x768

i trza czytac co sie kupuje :]

--
Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
Strona miłośników kotów rasowych .. http://miniurl.pl/canadiansphynx