Którą kartę graficzną wybrać?

Autor: ?????? <kosnomarcin_at_tkdami.net>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 21:42:30 MET DST

Witam jaką garte graficzną w miarę dobrą myśle o GForce 3Ti Gainwarda lub
GForce4 też Gainwarda czy moja płyta główna da sobie rade z tymi kartami
żeby w miarę optymalnie chodziły dodam że mam procesor Athlona 900Mhz lub i
czy te w/w karty będą w miarę optymalnie chodziły na tym moim zestawiku lub
jakieś inne propozycje z góry dzięki Pozdrawiam