Re: brak netu a swf

Autor: Krzysiek <alaskamen_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 21:38:22 MET DST

Użytkownik "RudeBoy" <poczta@mwds.pl> napisał w wiadomości
news:dhhmid$p3f$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Wystarczy np. FireFox lub IE z zainstalowanym pluginem do swf.

a czy jest coś mniej "mięsożernego". Potrzebuję coś do kompa 500 MHz i 120
RAM więc nie za wiele i czytam że ten firefox zaleca 500 MHz jako minimum.
I tak mam wolnego kompa i jak zaśmiecę go jeszcze przeglądarką z której
wykorzystam tylko mozliwość oglądania swf to juz całkiem komp mi się zamuli

Pozdrawiam

Krzyś