Re: creative x-fi - jak to jest z podłączaniem głośników?

Autor: marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 20:16:25 MET DST

> dokładnie tak, właśnie odłuchuję na tych kolumienkach X-Fi
> Fatal1ty(świeżo zassane) i po prostu spadłem z siedzenia!!!! Takie
> zestawienie karty i tych głośników to coś oszałamiającego.

a powiedz jak to jest (bo nie chcialem zakladac nowego tematu) nie traci
sie na jakosci dzwieku muzyki mp3 czy np. ogladaniu filmow dvd, divX bo
z tego co jest opisywane to ta karta jest glownie do grania a do muzyki
jest przeznaczony inny model...
Jak to tam wyglada z dzwiekiem na tej karcie Sound Blaster X-Fi Fatal1ty
FPS ?
pozdrov|!