Re: Problemy z zasilaczem

Autor: pedroz <pedroz666_at_sp.am.kil.ler.gazeta.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 19:47:05 MET DST

pedroz napisał(a):

> Ale ten Modecom nie dziala mi w zadnym z moich kompow :( Jutro zaniose
> go - moze go wymienia na cos innego. Dzieki.

Wiec wymienilem na Modecom'a LC-B300ATX i na nim wsio dziala. Wtyczka
zasilajaca plyte jest normalna, bialy kabel -5V jest. Pan w serwisie
troche sie ze mna przegadywal, bo twierdzil ze ten zasilacz musi miec
-5V, bo kazda plyta tego wymaga, wiec moze jest podlaczony gdzie indziej
  (zaliczylem pelnego ROTFL'a), a moje powolywanie sie na specyfikacje
ATX mowiaca co gdzie ma byc wyprowadzone traktowal bardzo nieufnie i
olewajaco. W kazdym razie zasilacz ktory u mnie nie dzialal u niego
ruszal na wszystkim do czego go wlozyl. Najwazniejsze, ze u mnie juz
wsio gra ;-)

--
pzdr
pedroz