Re: creative x-fi - jak to jest z podłączaniem głośników?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 13:47:49 MET DST

tiszert chm napisał(a):
> nie pytam o opinię o moich głośnikach, tylko o to czy da się je podłączyć do
> X-Fi.
> jak czytać nie umiesz, się nie wypowiadaj.

Ja ci tylko delikatnie zasugerowałem, że ten zakup będzie totalnym
bezsensem przy tych "głośnikach".

To tak jakbyś kupił skórzaną tapicerkę, NOS i zestaw car-audio za 10tys
zł do malucha rocznik '82 ;)

A podłączyć się zawsze da, jaki masz problem. W ostateczności nawet
możesz wtyczki przerabiać, choć tutaj pewnie nie będzie trzeba.

--
Psylo