Re: Windows XP zmiana cd key [POMOCY]

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 13:14:15 MET DST

Użytkownik "Martas" <wowmaniac@vp.pl> napisał w wiadomości
news:0dc1.00000042.433d038b@newsgate.onet.pl...
> Panowie witam.
> Mam taki problem...
> Muszę się przyznać, bo nie da się ukryć iż od jakiego czasu uzywałam, w
> moim
> akademiku widnowsa XP PRO, zainstalowanego niestety z numerem cd key od
> dolegi
> nie trudno się domyślić iż był " not legal". Dobrze mi się na nim
> pracowało...
> ustawiłam sobie sama ;-), wszystko co należy. Założyłam firmę i byłam
> zmuszona
> do zakupu orginalnego windows-a. Tak też zrobiłam. Niestety, nie mogę
> [...]

NTG, ale ................. :)
Start - Uruchom wpisujemy słowo regedit i OK. - wyszukujemy
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents

Klikamy prawym klawiszem myszki na OOBETimer i wybieramy Modyfikuj,

usuwamy jakikolwiek ciąg liczb - naciskamy OK. i zamykamy edytor rejestru.

Start - Uruchom i wpisujemy lub wklejamy:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

Pojawi się Aktywacja systemu Windows. Zaznaczamy : "Tak chce zadzwonić do
przedstawiciela....".

Naciskamy przycisk - "Dalej". W następnym oknie przyciskamy "Zmień klucz
produktu". Pojawi się następne okno "Nowy klucz", wpisujemy tam: nowy klucz
i naciskamy "Aktualizuj". Pojawi się nowe okno i wciskamy przycisk
"Przypomnij mi póżniej".