creative x-fi - jak to jest z podłączaniem głośników?

Autor: tiszert chm <chmielna_at_tiszert.com>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 11:54:44 MET DST

witam, planuję zakup owej karty - Creative SoundBlaster X-Fi Platinum.
nie wiem jak podłączane są zestawy głośników do takich kart... teraz mam
zintegrowaną ADI1985, i ma po prostu 3 wyjścia głośnikowe, jeden mikrofon i
jeden line-in. a ta X-Fi (widzę na obrazku) ma 4 wyjścia (na mojej
zintegrowanej jest w sumie 5). mam zestaw głośników MediaTech (Zambra 5.1, 3
mini-jacki). czy uda się te głośniki bez problemu podłączyć? i czy będzie
wolne gniazdo na mikrofon?

Gobli