Re: czym chlodzic karte Matrox P-750 ?

Autor: Uncle Pete <pkozar_wytnijto_at_wytnijto_acn.waw.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 10:14:27 MET DST

news wrote:
> okropnie drazni mnie glosne fabryczne chlodzenie na tej grafice - maly
> radiator, szybki (i pewnie troche zuzyty) wentylator - glowie sie co by
> tu dopasowac z dostepnych na rynku niedrogich zestawow do vga... czy
> ktos probowal cos z tym zrobic bez wiekszej "zabawy" ?

Z Matroxem nie (mam w tej chwili G450, ktora nie ma wiatraka), ale z
jakims Radeonem 9200 kiedys to zrobilem. W skrocie: zalozylem radiator
Zalmana (niebieski - do chipsetow plyt glownych) i skierowalem na niego
powietrze z 8-centymetrowego wiatraka zasilanego obnizonym napieciem.
Wiatrak zamocowalem na kawalku katownika przykreconego do srub
mocujacych sledzie.

Pozdrawiam,

Piotr