AN7 + Chieftec DX-01BDU Medium - wyłączanie

Autor: Marcin \(news\) <delphins_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 00:58:33 MET DST

Witam,

od pewnego czasu mam problem z ww. zestawem, mianowicie nie wyłącza się do
końca. Potrafi np. wyłączyć monitor, a pudło dalej chodzi. Wcześniej stawał
na niebieskim ekranie po zamknięciu(?) całego systemu (W2kPro PL) - czyli
pozamykał programy, wylogował się i zostawał na niebiesko. Trzeba było
zrobić wyłaczenie ręczne. W związku ze stopem po wylogowaniu zrobiłem
reinstalke systemu, ale to pomogło na chwilę, po czym problem objawia się
teraz wyłączeniem monitora i chodzącym pudłem.
Zatem teraz zaczynam podejrzewać, że moze to jednak sprawa sprzętowa - płyta
lub zasilacz... co myślicie?
Może zasilacz, bo wiatrak w nim już musiałem pozbawić drucianej osłony, bo
zaczął na niej leżeć i hałasować jak wariat, więc moze przyszedł na niego
czas..?
Całość ma rok i dwa m-ce.

Marcin

p.s.
zasilacz pochodzi z obudowy, nie wymieniałem go, ale modelu nie znam, z tyłu
nie widać co to.