Re: zewnetrzne obudowy HDD

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 21:49:15 MET DST

adasio napisał(a):
> Użytkownik "Agaton" <gigsa_SPAM_@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam dysk Maxtora 120 GB w obudowie aluminiowej łączony z kompem przez USB
> 2.0 i działa wyśmienicie, nie zamula, żadnych problemów z działaniem dysku,
> ba... nawet mam zainstalowanego Half-Life 2 i gra wczytuje się szybko i
> sprawnie.

Witam.

Uzywam 3.5" seagate 250G w plastikowej obudowie minta na usb2.
Temperatura tak z 5-10 stopni powyzej temperatury otoczenia.
Bezproblemowa praca.
Przy zakupie obudowy zobacz czy widzi dyski powyzej 200G, moja
poprzednia obudowa (aluminiak) nie rozpoznawala takich duzych dyskow.
Pozdrowienia,

MarekP