Re: jeden cz dwa talerze?

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 21:17:51 MET DST

> Jak jest podstawowa różnica między dyskami z jednym i dwoma talerzami.

Uwazam ze podstawowa roznica tkwi w liczbie talerzy, dyski z jednym talerzem
mają jeden talerz, a te z dwoma mają ich dwa razy więcej.

> Jakieś inne róźnice.

Roznice także tkwią w liczbie talerzy - te z dwoma mają ich dwa.

> I jeszcze jedno: czy dyski seagate barracuda 80GB są równie dobre jak
> stare, ale jare 40stki?

Rownie dobre? Ba! sa nawet lepsze! W koncu maja 80 gigabajtow miejsca na
dane a to przeciez dwa razy wiecej niz 40 gigabajtów.

> Szukam dysku do pracy prawie ciągłęj ;) tzn. jakieś 18h na dobę i myślę o
> kupnie barracudy 80BG...

Mysle ze tylko barracudy potrafią działać 18 godzina w ciągu dnia bez
przerwanej pracy - inne dyski odrazu spisałbym na straty.

> pozdr.

i ja też pozdrawiam bardzo gorąco.