Re: monitor lcd sony sdm-hs95p - jak go czyscic ???

Autor: szczupciu <jszczupak_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 19:40:41 MET DST

Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dhh666$g2i$1@sklad.atcom.net.pl...
> witam,
> mam ten monitorek juz jakis czas. ma bardzo nietypowa powloke ekranu i
> praktycznie kurz sie nie czepia, ale jak czasami go przecieram to nie
> sposob zebrac z niego drobinek kurzu - tzn. jak pociagam sciereczka to
> ten kurz zbiera sie ale nie chce "odejsc" od powierzchni. probowalem
> irchy, chusteczek czy platkow higienicznych, fizeliny, ale w zaden
> sposob nie da sie go idealnie wyczyscic...
>
> macie jakis patent ? moze na mokro ?

Ja mam "cudowna sciereczke" kupilam u chodzaczy po domach za 30 zł i
wszystko nia robie - tzn. czyszcze: szyby, lustra no monitorki i inne
ekraniki. Nawet samochodzik od czasu do czasu.
To jest jakis cud ze Szwecji.
Polecam . Mam ja juz drugi rok. Wymaga zwilzenia i mocnego wykrecenia. Potem
tylko wykonuje ruchy obrotowe lekko naciskajac. Jest cudowna.
Pozdrawiam Szczupciu.