nowy czy uzywany laptop?

Autor: kain <adres_at_sygnaturka.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 18:42:44 MET DST

Witam
Nie chcialem pisac zanim nie poczytam grupy ale juz czas mi sie konczy a
nie znalazlem odpowiedzi tzn nie jestem do konca pewny w wyborze.
Moj portfel to 3tys zl MAX
Uzytkowac bede go glownie w domu, pracy i na studiach, zadko w terenie
Chce kupic laptopa glownie do: praca biurowa (word,exel, czasami male
zadanie w Corelu), internet (stale lacza), i ogladanie filmow, grac
raczej nie chce.
Jezeli chodzi o nowe to moim typem jest TM Acer 2313 NWLMi za 2757zl
a jezeli chodzi o urzywane to nie mam pojecia (moze IBM T23)
Nie wiem czy warto kupowac urzywanego i martwic sie ze juz swoje
wysluzyl i moze sie zepsuc, ale za to o wiele lepsze bedzie mial osiagi,
Czy warto jednak kupic slabsze ale nowe.
Dziekuje za pomoc

--
Pozdrawiam Maciej Wojtczak
maciej_wojtczak(at)wp(dot)pl