Re: Dzwięk - Cd - Problem

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 17:30:23 MET DST

"Cezar Ponti" <pegazzzUSUN@poczta.fm> wrote in message
news:af691$433bfd17$57cfeb7f$23079@news.chello.pl...
> Witam
> problem polega na tym ze np mam cd i kopiuje cos z niego na dysk w miedzy
> czasie np slucham radia (karta jest w kompie) i w czasie pracy
jakiejkolwiek
> cd
> dzwiek skrzeczy itp jak przestane kopiowac to jest wszystko w porzadku.
> To samo sie dzieje z filammi dvd w czsaie pracy/odtwarzania krzaczy sie.
> dzwiek z gg tak samo...
> wykluczam wiec wine kodekow itp tylko albo cos z cd nie tak albo juz nie
> wiem

Zmiana PCI latency moze ci pomoc... w setup(bios) komputera ustawiana,
poszukaj dokladnie za co odpowiada. Nie napisales ani jaki chipset plyty ani
jaki chipset karty dzwiekowej a to istotna sprawa. Poza tym cwierkania w
sprzecie podczas sluchanai muzyki to prawie standard - tetnienie napiec
podczas np pracy dysku, zmienne obciazenia procesora, pracy napedy CD/dvd
czesto objawia sie charakterystycznymi dzwiekami w tle normalnego audio -
duzo zalezy od jakosci mobo i karty dzwiekowej oraz wydajnosci i konstrukcji
zasilacza