Re: firma msi :)

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 16:47:49 MET DST

"ahpuch" <ahpuch[wytnijnawias]@buziaczek.pl> wrote in message
news:dhgj20$jo3$1@inews.gazeta.pl...

> To sie akurat zdarza. Widzialem w MSI taka sytuacje az raz w zyciu na
> plycie z fsb do 100mhz - stara musiala byc ;)

Ja nie a prywatnie mam od 5 lat MSI6163 i BXMastera, w pracy kupione plyty
na i915 dla serwerka plikow, plyta w kompie. Cudow OC to nei oferuja (ale
podstawowe opcje sa) - w moim BXMasterze od 5 lat jade na celku 633
podkreconym na 950 bez zajakaniecia, podbijania napiec i innych cudow, plyta
stabilna - zeby nei byla ze bez wad - ma straszna wade - kupilem niedawno
radeona 9100 i radek ma konflikt z czyms na plycie pod adresem DF0000 wiec
nei jest tak kolorowo ale ... ale musze byc sprawiedliwy - FX5200 poszedl od
razu i nawet nie kwiknal wiec ATI czy MSI dalo ciala?