Re: zakup tunera TV

Autor: Jacek <flood_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 14:32:21 MET DST

Mam Leadtek'a WinFast DV2000 (prawie ten sam co Expert plus Fire Wire)
Zdecydowanie polecam. Świetna jakość obrazu. Soft może być.

Kiedyś miałem pożyczonego Pixela i zraziłem się na zawsze - kiepska jakoś
obrazu i słaby soft (no ale to było jakiś czas temu).

Nie wiem jak z tym Averem. Kiedyś warto było rozważyć jego zakup jeśli
chciało się bawić w dekodowanie kanałów. Jest mnóstwo softu dla
zastosowanego tam układu brooktree bt878. Nie wiem jaki układ jest w podanym
modelu.

Ja wybrałem WinFasta i nie żałuję.