Re: Brak "ci" na klawiaturze

Autor: <tom_at_aszek>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 13:02:47 MET DST

Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jg35dkggsdyx$.dlg@habeck.pl...

> Za co? Masz koparkę, a kopiesz rękami. :)
> Sprawdź, czy jakiś program rezydentny nie kradnie Ci tej kombinacji.
> Najczęściej są to programy do obsługi grafy.

Wiem, że nie jest tak jak byc powinno ale zestaw programów mam ten sam co
zwykle, sprzętowo też bez zmian więc nie mam pojęcia gdzie tego szukac. W
autostarcie odpala się tylko to, co potrzebne. Do obsługi grafy nie mam nic
poza windowsowymi właściwościami ekranu. Do całej tej sytuacji doszło
świerzo po instalacji Win2k, jeszcze nawet sterów modemu nie było więc
wszelkie toolbary pomijam.

--
Tomek