Re: firma msi :)

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 10:34:20 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:dhg70q$go2$1@inews.gazeta.pl...

> LOL

Hehe, no tak kolejny naiwny co nie widzial spuchnietych kondensatorow by
Abit - dziwne ze w MSI nie spuchly mi przez iles lat kondziory a w Abicie
dwa razy w ciagu roku... szmelc...i tyle (oblednie drogi zreszta).
Wychodze z zalozenia ze jak mam zaplacic wiecej kasy za dobra plyte to
producent nie oszczedza na jakosci komponentow....