Re: problem z zainstalowaniem sterowników

Autor: Grześ <athlonek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 09:58:15 MET DST

> A jak te sterowniki teraz instalujesz?
>
> Ps. Swego czasu też walczyłem z Aver Media TvPhone pod w2k, więc wiem
> co czujesz.

Za pierwszym razem jak dołożyłem kartę do slotu to system wykrył kartę,
podałem mu ręcznie dostęp do driverów, olałem ostrzeżenie o braku
certyfikatów (nie wiem czy są sterowniki podpisane do tego tunera),
zainstalowałem w sumie 4 drivery do różnych urządzeń (audio, video, crossbar,
tvtuner). Po tym wszystkim restart komputera i zainstalowałem program do
oglądania i wyświetliło się Aver TV Capture 98. Innym razem ręcznie wszedłem
w menadżer urządzeń i zainstalowałem te urządzenia które miały znak
zapytania. Następnie restart i program do oglądania (TV capture 98). Tym
razem instalowałem XP SP1 od zera, następnie SP2, następnie urządzenia.
Drivery do tunera zainstalowałem poprzez menadżer urządzeń i ręcznie podałem
ścieżkę na dysku. Restart komputera i... wyskoczyło że to Aver Phone. I bujam
się z tym bo nie wiem jak zmienić żeby wykryło moją kartę.

pozdrawiam
Grzesiu