Re: laptop, po raz kolejny, konkretne modele :)

Autor: Bartek Wiecek <bartek.wiecek_at_ciach.eranet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 09:02:07 MET DST

"allerune" <pisz@na.gg> wrote in message
news:dhe206$s3a$1@news.dialog.net.pl...
> HP nc6000 (z dodatkowa bateria)

mam.. uzywam bardzo intensywnie od jakichs 6 miesiecy... ogolnie bardzo
ok... na baterii dziala 2-2,5 godziny przy wlaczonym w-lanie i i
przegladaniu internetu....
jedyne co mnie doprowadza czasami do szewskiej pasji do wariujący touchpad -
nie ma zasady.. raz działa jak powinien a innym kursor zaczyna drgać i nic
nie da sie zrobic....
mechanicznie bez zarzutu.
a i druga rzecz ktora mnie drażni - na tych sterownikach które mam (niestety
upgrade'u nie moge zrobic :-( ) dodanie nowej cieci W-lan wiąże sie z
koniecznością restartu kompa...
ale później wpina się juz błyskawicznie.
Jesli chcesz uzywać naprzemiennie kilku dysków to:
> Dell d600
jest znacznie lepszym rozwiazaniem. w HP jest jakach rachityczna ramka i
klapka z tendencją do wyłamywania się...
w Dellu ZTCP jest mila szuflada....
Za to Dell ma jakis problem z chłodzeniem - pod długotrwałym obciązeniem
laptop się przegrzewa i przez to mocno zwalnia....

> HP nx7000

a tego nie znam :)

pzdr
Bartek