klasyka pytania: monitory LCD

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_SPAM-OFF.o2.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 23:11:23 MET DST

Czesc,

stanardowo jak kazdy...pytam co polecacie.
Chcialbym sie przejsc po sklepach i poogladac pare monitor LCD i jakis
kupic.

Wymagania: 17" (ew. 19" ale pewnie zbyt ubogi bylby).
Cena: przyjemnieby bylo zamknac sie w 1200 (ale jak trzeba to sie
dolozy).
Generalnie mam juz NECa FE991sb i chcialbym pracowac na nich razem
podpietych do jednej karty.

To do czego wykorzystuje komputer to:
- programowanie
- linux/konsola
- grafika (photoshop)
- filmy
- internet
- troche office

generalnie filmy czy grafike moge nadal miec na NECu, natomiast miloby
bylo uzwac LCD kiedy siedzi sie przed kodem zrodlowym po kilkanascie
godzin dziennie, coby tych oczek tyle nie meczyc juz.
Mimo wszystko nie chcialbym, aby odwzorowanie kolorow zostalo tylko na
papierze wiec nie popadajmy odrazu w skrajnosci i niech barwy beda
przyjemne zwlaszcza, ze NECa beda musial wyslac do serwisu, a jednak
orobka grafiki zajmuje sie codziennie.

Generalnie LCD ma sluzyc jako primary monitor.
Przegladajac grupe widzialem pochlebne opinie o Sony HS75PB ale jakos
tak 1400 trzeba dac, a moze znajdzie sie cos dla mnie w tych 1200
zlych?

Co polecacie?