problem z zainstalowaniem sterowników

Autor: Grześ <athlonek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 22:16:23 MET DST

Witam

Mam taki dziwny problem z zainstalowaniem tunera TV pod XP. Jest to stary
AverMedia TV98 Capture. Ściągnąłem ze strony producenta sterowniki pod XP i
conajmniej 2 razy instalowałem i było wszystko OK do teraz. Po ponownym
zainstalowaniu XP chcę instalować i nie wiem czemu tym razem instaluje się
Aver Media Phone 98. Z tego wynika że do obu kart są te same sterowniki, ale
jest jakiś problem w prawidłowej detekcji karty. Na sterownikach Phone karta
nie dziala najlepiej, m.in. nie można ustawiać opcji audio i po pewnym czasie
w ogóle nie ma dźwięku, na co jedyną radą jest odinstalowanie programu do
oglądania TV i zainstalowanie ponowne. Czy ktoś może wie jak temu zaradzić?

pozdrawiam
Grześ