Pomoc w wyborze dobrego notebooka.

Autor: Rafal <rl_at_nospam.adrem.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 21:33:12 MET DST

Zamierzam zakupic sobie notebooka. Do tej pory uzywam leciwego juz
stacjonarnego PII 350 itp.
Chce go zastapic jakims mobilnym kompem gdyz:
1. Przebywam polowe czasu na stancji, a polowe w domu.
2. Moj wysluzony sprzet jest juz troche ...za stary, choc szczerze mowiac az
tak dotkliwie tego nie odczuwam, bo zaspokaja moje potrzeby.

Ale do rzeczy:
Szukam laptopa przez allegro. Ofert jest calkiem sporo, ale chce miec
pewnosc ze to co kupie bedzie mi dlugo i dobrze sluzylo.
Cena jaka jestem gotow zaplaci to max. 1800 zl.

W tej kwocie dostepne sa poleasingowe kompy ok 1Ghz znanych marek (Toshiba,
Dell, Compaq, IBM, HP).

Chce zeby laptop byl w miare uniwersalny: (sluzyl mi do programowania,
dobrze wspolpracowal z linuksem (fedora) i oferowal calkiem niezle zaplecze
multimedialne.

Musi miec:
- DVD (dobre by bylo combo)
- karte graficzna z TV-Out

Fajnie jakby mial jeszcze karte tv

Najwazniejsze jest jednak zeby sprzet byl niezawodny gdyz nie stac mnie na
czesta zmiane komputera.

Po takim przydlugawym wstepie, co polecilibyscie mi z ofert allegro?

Notebook, ktory spelnia wiekszosc moich zachcianek to HP Omnibook 6100 taki
jak np. tu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=65220948
lub tu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=65061516

Dziwi mnie jednak dlaczego taki wypasiony sprzet jest sprzedawany w calkiem
niskiej cenie w porownaniu np. z takim Dell'em:
http://allegro.pl/show_item.php?item=65741849

Co jest nie tak z HP Omnibook 6100?
Ma ktos moze jakies doswiadczenie z praca na takim sprzecie i moze sie nim
ze mna podzielic?

--
Pozdrawiam