Re: karta TV na pci - proszę o pomoc w wyborze

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 19:46:06 MET DST

"zlotowinfo" <usuntousunto@o2.pl> wrote in message
news:dheg06$g5$2@inews.gazeta.pl...
proszę o pomoc w wyborze wewnętrznej karty telewizyjnej na PCI
oczekiwania:

5. nagrywanie w dowolnym formacie divx/xvid itd. (zainstalowane w systemie
kodeki)

Zalezy od procesora - jesli masz wolny to nie licz na cuda... - wlascwie
kazda karta powinna miec te ceche (zalezy to od systemu i driverow a nie
samej karty)

7. nie wiem czy jest jakaś zależność w rozdzielczościach, ale żeby było
lepiej...

Gro kart pracuje w trybie 720x576, niektore wspieraja dodatkowo tzw
kwadratowy piksel czyli 768x576. Moim zdaniem 720x576 jest az nadto w
zastosowaniach do semiprofesjonalnych wlacznie (profil DVD to wlasnie
720x576 max)

ciekawostki opcjonalne, tylko oby nie wiele więcej kasy
1. obraz w obrazie

to sprawa programowa

2. wiele obrazów np. podgląd 6 kanałów

sprawa programowa

Osobiscie uzywam karte LeadTek WinFast TV 2000 XP Expert oparta na ukladzie
Conexant CX23881 ale calkiem dobry obraz daja tez karty na Philips SAA7134
np.
Zalety tej karty to dobry, dosc czesto poprawiany ale mimo to stabilny soft,
ma wiekszosc featur'ow o ktorych mowa i co wazne naprawde jest stabilny.
Jedyna wada (nie dla mnie) to brak NICAM, jednak bez klopotu da sie znalezc
karte z NICAM.