Re: Nagrywarka CD - która?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 18:44:47 MET DST

Witam,

w końcu zdecydowałem się kupić cokolwiek i kupiłem siostrze LG GCE-8527.
Przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczony - nagrywarka odczyt płyty zaczyna
od niskich prędkości obrotowych, potem przyspiesza, chociaż nie działa to
aż tak elegancko jak w moim czytniku Toshiby :-) Co do nagrywania, to mogę
napisać tyle że nagrywa - nagrałem siostrze 2 płyty, obie są chyba OK.
Plusem jest też to, że płyty nagrywalne odczytuje z prędkością max 40x -
wyższe trzeba odblokowywać. Przynajmniej wolniej się będzie zużywać, a
prędkość odczytu dla mnie nie jest aż tak ważna (dla siostry tym bardziej -
ma Pentium 166 MHz :-))

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +1,5 GB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |