zmiana biosu w karcie graficznej

Autor: mdzw <mdzw1_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 14:13:53 MET DST

witam,
czy ktos z was mial przyjemnosc zmienic bios w karcie graficznej.
mysle o wymianie biosu w GF 6800LE na bios od 6800 GT.
udalo mi sie riva odblokowac dodatkowe potoki i vertwxy do 16, 6
i mysle, moze nieslusznie, ze mozna to zrobic od razu w biosie
a nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac,
- w jakim pliku znajduje sie bios karty (kopia bezpieczenstwa)
- czyn go mozna edytowac (soft)
itp.
za wszystkie sugestie i uwagi z gory dzieki

--
pozdrawiam,
mdzw