AGPx1,x2,x4

Autor: świrek <itsnotmyemail_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 13:49:02 MET DST

Witam, nigdzie nie mogę znaleźć a ciekawi mnie jak to jest z tą obsługą
agp. Szukałem informacji konkretnie na temat geforce2, czy ta karta pasuje
do wszystkich rodzajów agp?? niezależnie od modelu?? na allegro jest kupa
tych kart ale prawie nigdzie nie pisze który agp, na stronie nvidii też
miałem problemy ze znalezieniem iformacji,hm..

Pozdrawiam
Świrek