Re: Problem z uruchamianiem komputera

Autor: Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 11:11:22 MET DST

Ja też bym stawiał na zasilacz, chociaż nie jestem ekspertem więc głowy nie
daje, że to w tym rzeczy.

Miałem z do czynienia z kilkoma komuterami i ten sam problem. Wymiany
zasilaczy na nowy nie pomogły z tym, że były to identyczne zasilacze co w
środku (noname 300W - to serwis myślał, że to zasilacz). Natomiast niedawno
jak kupiłem komputer i wyłożyłem troche forsy na zasilacz Chieftec 360W
nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło.