Jaka glosnosc pracy dysku Caviar 250GB (WD2500JB) 8MB?

Autor: kim1027 <kim1027_at_WYTNIJ_TOmaster.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 02:56:36 MET DST

Witam

Od prawie 2 lat jestem zadowolonym uzytkownikiem niezawodnego Samsunga 160GB
8MB SP1614N. Jednym z jego zasadniczych atutow jest bardzo cicha praca
(komputer chodzi 24h/dobe)...
Obecnie mam mozliwosc przesiadki na Caviara 250GB 8MB WD2500JB i w zwiazku z
tym mam pytanie: jak sie ma poziom halasu tego Caviara do lini cichych
dyskow Samsunga? Czy znajdzie sie jakis uzytkownik ktory mial okazje obcowac
z tymi dyskami i moglby podzielic sie swymi wrazeniami akustycznymi... Czy
poziom halasu jest porownywalny i w sumie niezauwazalna jest roznica, czy
moze Caviar "molestuje uszy"?

Dodam ze nie jestem jakims maniakalnym fanem ciszy, jednak nie zniose czegos
co ma mi wyc przez cala dobe! Nie po to inwestowalem swego czasu w QC-80
AlCu + zasilacz Tagan aby teraz wszystko zaprzepascic...

Reasumujac -> warto???

kim1027