Problem z uruchamianiem komputera

Autor: kaJ <kaj551[wytnijto>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 23:42:58 MET DST

....Komputer dość leciwy(ok.5-ciu lat), procesor:Celeron 466,
płyta:Shuttle 687V, grafika:Trident 8MB,Seagate 8,4GB-, po włączeniu
nie słychać charakterystycznego bipniecia'-włączony monitor
wyświetla "no signal". Wciskam reset i już uruchamia sie normalnie.
Tak dzieje sie za każdym razem gdy go włączam po jakiejkolwiek,
dłuższej lub krótszej przerwie. W czasie gdy pracuje i wyłącze go
całkowicie a następnie zaraz go ponownie uruchomie startuje
normalnie, natomiast gdy przerwa jest nieco dłuższa dzieje się tak
jak opisałem na wstępie. Wymieniłem baterie na płycie-nie pomogło.
Wkładałem drugą kartę graficzną(TNT-sprawdzoną, działającą)-też nie
zmieniło sytuacji. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy-może ktoś
by mi pomógł w rozwiązaniu tego problemu...Dodam że po uruchomieniu
już w tym trybie po pierwszyn resecie -komp sprawyje sie bez
zarzutu-zamyka się też normalnie(Obudowa ATX).

--
Pozdrawiam