Re: modem wiecej wysyla niz odbiera

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 23:09:28 MET DST

Zdumiony tym co niejaki osobnik daxad7 ponawypisywał, śpieszę ze
sprostowaniem:

> Witam
> Mam zainstalowany xp i serfuje po necie na modemie, ale moj modem
> strasznie dzuo wysyla i odbiera.
> Ze duzo odbiera to norma ale wysyla jeszcze wiecej i strasznie mi to
> zamula wszystko caly system i polaczenie z netem, w czym
> moze byc przyczyna, czy to tylko wina modemu czy moze jakiegos
> wirusa? dodam ze zmienilem dysk na drugi nowy, zainstalowalem xp
> i dalej to samo co na poprzednim dysku. A moze mam jakiegos wirusa w
> sprzecie, nie wiem zreszta czy
> cos takiego wogole istnieje. Aha wczoraj tez zresetowalem bios i to
> [...]

NTG kolego, a BTW to wina wirusa, który próbuje się "rozmnożyć" gdzie tylko
może, to typowy objaw dla pewnej klasy wirusów. a BIS do sieci ma się nijak,
za to program antywirusawy zgoła odwrotnie

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl