WinFast TV 2000 Expert - zapamietywanie kanalow

Autor: Ewa <nowaewa_at_usun.to.interia.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 22:45:54 MET DST

Witam!
Wlasnie kupilam WinFast TV 2000 Expert i mam problem - nie moge zapamitac
programow. Jesli ustawiam je automatycznie majac zafajkowane adaptive
Channel Scanning, to znajduje mi pieknie wszystkie kanaly, ale po ponownym
uruchomieniu sa niedostrojone.
Jesli inaczej ich szukam, to nie znajduje wszystkich.
Czy moge prosic o wskazowke? Moze cos zle robie?
Pozdrawiam,
Ewa.