Dane na płycie

Autor: Wstaw wodę na herbatę <kubaa_at_fredry.net>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 20:47:16 MET DST

Witam grupowiczów.Nagrałem sobie płytę z danymi (800MB). Wszystko pięknie
ładnie się nagrało ale. No własnie. pliki moge przeglądac wszystko jest
ładnie pokazane co ile waży ale za cholere nic nie mogę otworzyć. Wcześniej
nagrywałem filmy też na płycie 800Mb i wszystko było ok. Co można zrobić aby
to poszło. Lub jak moge zrobić by odzyskac dane?