Re: serie procesorow AMD64 3000+

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 20:47:37 MET DST

Dnia Tue, 27 Sep 2005 19:48:29 +0200, MadMan napisał(a):

> Mnie się też wydawało że Venice = SSE3, ale nie znam się aż tak na A64 i
> bałem się Cię zbesztać za nic :-)

A tam. Trzeba było besztać bo byka walnąłem :) Po jakimś czasie
przeczytałem mojego posta i się zastanawiałem kto takie głupoty napisał.
Patrzę ... a tu mój nick :) Chyba jakąś pomroczność jasną miałem aby takie
głupoty napisać. No cóż, zdarza się. Tym bardziej się sobie dziwię, bo sam
mam Venice E3 i wielokrotnie programy testujące wskazywały że mój procek ma
SSE3. Korzyści z tego (SSE3) żadnych, ale przynajmniej ładnie wygląda.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [1GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]