Re: Czy opłacalna zmiana

Autor: Marcin Gora <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 20:17:12 MET DST

"Xymox" <xymox2@gazeta.pl> wrote in message
news:dhbvf4$jso$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Mam mozliwość sprzedania swojego GF3 Ti 200 Creative za stówkę i
> dołożenia powiedzmy 150 PLN na jakąś inną karte . Pytanie , czy za tę
> cenę wogóle opłaca się przesiadka. W zasięgu cenowym jest w zasadzie
> Radeon 9550 , ewentualnie podkrecany (z allegro) ma Radeona 9600
> (powiedzmy prawie R9600). Alternatywa to GF FX 5200 lub 5500.
> Mam płytę Asrock K7VT2 - czyli AGPx4 + Athlon-a 2200+, 512 DDRAM.
> Poradzcie- nie wiem co robić?

Czesc,

mysle ze lepiej zostac przy Twojej starej karcie. Ostatnio kupilem FX5500,
i generalnie stwierdzam ze nie jest duzo szybszy od Ti.
Jedyna zaleta - ma 256MB RAM, szyne 128 bit oraz dal sie podkrecic na
400/500. Inaczej pewnie bym go oddal do sklepu. Konfiguracje mam podobna
do Twojej (XP3000+, plyta na NF2, czyli AGP8X, 512 MB RAM), wiec zwlaszcza
to 265MB na karcie mi pomaga bo tekstury laduja sie do karty i gra sie
plynniej.

Moim zdaniem poczekaj troche, odloz wiecej pieniedzy i kup cos znaczenie
mocniejszego, moze GF6800? Sam bym tak zrobil, ale za mojego FX5500
zaplacilem tylko $50, a poprzednio korzystalem z GF4 on boad, wiec jak dla
mnie skok wydajnosci byl duzy - poprzednio to byla maszyna do pisania, a
teraz nawet w Doom3 daj sie grac w HD na 800x600.

Pozdrawiam,
Marcin