Abit Ic7+ Gail UltraX error Game Accelerator.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 14:34:43 MET DST

Witam.

Sprzęt.
CPU - P4 HT 2.4C FBS 800.
MB - Abit IC7 bios v 2.8 (najnowasza z 12-2004)
Pamięci - Gail UltraX 2x512 (chodzą w dual) CL 2-5-2-2 Chodzą na napięciu
2.8[V]MAX na ic7.
CPU12x200MHZ Pamięci 200MHz DDR400.

Wszystko stabilne.

Ale. Jest coś takiego, na co liczyłem. Gamme Accelerator. No i tu mam
problemy, zdaje się, że nie tylko ja.
Pamięci te Gail , maja najlepsze czasy odpowiedzi, nie znam takich które
pasują do IC7 i CL mają na niższym poziomie. Generalnie mozna powiedzieć, że
są bardzo dobre.
No to do dzieła "jedziemy" z Gamme Acceleratorem. A tu ZONK. Niestety nie
mam zielonego pojęcia dlaczego nie działa żadna z opcji. Turbo, Street Race,
F1 (po restarcie komp piszczy(speaker) jak by chciał skoczyć z mostu,)
. W instrukcji napisali, że turbo działa z wiekrzościami pamięci. A tu kupa.
Do tego Refresh cycle Time: nie dziła opcja Agressive ( po restarcie komp
przechodzi przez test ramu zatrzymuje się na znajdowaniu IDE.).
Proszę o pomoc co można w tej sytuacji zrobić. Ja osobiście czekam na nowy
bios, ale niestety abit od grudnia 2004 nic nie zrobiło dzisiaj i nic się na
zapowiada żeby zrobili kolejny bios.